Friday, September 23, 2011

Suara-suara Gagak


Akibat mendengar sore2 gagak yg mengannoyingkan aku tertipu lagi.
aku tertipu bila mbe2 aku ckp cite HANTU BONCENG best... bukan x best la. tahap ok la. klu 5 bintang aku bg 2 bintang ah. sbb aku rase jalan cita tu agak sensitip la jgk bg aku.. aku x nk ah cite byk2.. len org len pndapat nye. pendapat yg best adalah pendapat kite sndiri. so x yah la sibuk2 nk dgr sore2 masyarakat yg berlainan rasa nya nan diri sndiri. alah aku jgk. melayang 15rm. tgk kat astro 1st. hahaha
tp setelah boring aku beli plak cita Wu Xia. Boleh tahan cita tu.. best gak.. walopo adegan lawan x bape. tp sonok la.... cantik gle gmba nye. luorg pg la tgk. (aku cuba menjadi gagak).

Akhirnya aku bosan lg. sbb cite2 kat astro sume cite same je. ulang 6 kali. klu 5 kali je x pa. ni dkt 60 kali. bukan muntah kot mulut je. kot telinga pon boley jadi.Tp ade satu cita klu ulang 60 kali pon aku rase x pe. cita Cat 101 kat astro Animal Planet... comel tahap tapir ah cat2 lam cite uh... geram hingga memakan slimut aku tgk. bg pencinta kucing mcm aku ni mmg ah cm tu. kucing berak pon aku ckp comel. ye x? haha


see.. soo kihudddd.... grrrrrr!!!!!

p/s = x sangka aku dh ade 14 follower.. haha thx au... aku nk follow org pon tekial2. mane nk reti men natang ni. tp aku dh follow luorg balik dh. don worry..

No comments:

Post a Comment