Saturday, September 10, 2011

Tragisnya Cinta


aku xnk cite sal tax yg dikena kn bg pguna pra baya. Sbb ramai dh tnjuk rasa tidak puasan hati mereka disemua corong2 media semasa.. Cuma satu jela aku nk ckp. Ni la dye.. "Rakyat didahulukan. Pencapaian diutamakan". CHIT!.

ape yg aku nk cite. td aku p kedai. satu cerita kat paper tu btoi2 menarik perhatian aku. ttg Romeo & Juliet yang mati kerana minum racun serangga akibat daripd percintaan mereka yg tak dsetuju org tua. wow. cinta pnye pasal. telan taik beracun pon snggup an.

bukan nk kate ape la. cm x de care len la plak selain mati besama2 dlm zaman serba moden cm ni. klu cite romeo n juliet tu yela. tahun gajah pnye cite. p la kawin kat siam ka apa ka.

aku ckp org. kang kena tang dahi sendiri bru berakai.

No comments:

Post a Comment