Wednesday, September 28, 2011

Lesen Melayang Terbang


Aritu aku ade test jpj... aku ni kira nk kate pndai bwk kete tu xde la.lg2 manual. mmg cm lemah skit ah kalu manual. tp hari tu aku yakin ah sbb slame aku kelas memandu aku bwk elok je. sempoi2 je. molek2 je. smpai kat test. Jahanam. Aku mula2 nk tgu no aku kne pgl mmg dh pucat ah tgn2 aku. sejuk. pdhl aritu terik gela. bile dye suh msk kete je. aku tarik napas hembus. yela. dh gedebak gedebuk jntung aku.

Bile dye suh drive nek bukit. aku buat ah. naik slow2... haaa cantek. taya msk line kuning. aku dh senyum la. tgn aku yg sejuk tu dh mule hangat la. ketiak aku pun dh pelo2 la dh. happy.skali jpj tu suh jalan. kete aku kebelakang. aku pnye ah tekan minyak dh mengaum cm gajah dh kete tu. tp mngundur... last2 jpj tu ckp "ko kua!"..
Aku kua la. n serta merta aku fail test tu. awl2 dh fail. aku kua kete. tpncul dri mulut aku "kimak nye kete!". bengang. clash tgi. tp yg aku sangke aku lulus test jln. haha... Jpj sblh aku diam je. tp sian tgk dye. aku nk tuka gear je dye kne kepit kaki. haha xpepasal je melyg duit aku nk wat retest. huhu...

2 comments:

  1. style lah lu!!! haha sebaik jpj tuh tak terkencing mase test jalan ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha.. bru ko tau... tp terel lg ko. dpt P dlu

    ReplyDelete